♦ Hello 2012.
(1 letter)

Assalamualaiakum.Kita bertemu lagi di tahun yang baru,2012 //ayat skema.Tsk.Semoga hari anda ceria selalu pada tahun 2012 ini.Pehal semua ayat skema ni?Nanti pindah Seremban.Tak ada internet buat sementara waktu. //buat muka minta simpati.Tsk.Tsk.

Tahun depan saya dah darjah lima.Saya harap tahun 2012 ini akan lebih baik dari 2011,2010,2009 dan lain-lain.Tahun depan dah nak UPSR //eh,yeke?.Saya tak bersedia lagi untuk belajar.Sepanjang cuti ni saya duduk rumah je.Kadang-kadang je keluar,itu pun sebab dipaksa.Akhirnya,saya menjadi semakin 'comel'.Nasib baik badan saya tinggi jadi tak menyerlah sangat saya punya kecomelan tu :P.

Semalam pergi Seremban tengok rumah.Lepas tu,pergi tengok sekejap sekolah yang Ain akan bersekolah.Ya Allah,besar sangat.Ain tengok dari jauh pun dah terasa besar inikan dari dekat.Ain harap kelas nanti ada penghawa dingin //ceh,bajet budak ni.

January.January permulaan bagi tahun 2012.Bulan ini jugalah saya dilahirkan.Hehe.Jangan lupa bagi hadiah kat saya ~_~.


newer post
older post



Edited by Ain Fadhilah.Full ispiration by NA and CL